Verzenden en retouneren

Levering

Wij verzenden een bestelling binnen 1/3 werkdagen. (In het weekend verzenden wij geen pakketjes) Pre-order bestellingen worden verstuurd op de datum die in de titel van het item staat vermeld. Heeft u meerdere artikelen besteld? Dan wordt dit tegelijk met het pre-order item verzonden.

Wij versturen via DHL. Mocht er een vertraging zijn via DHL zijn wij niet aansprakelijk hiervoor. We zullen het voor u uitzoeken en er alles aan doen om de bestelling z.s.m. bij u af te laten leveren. Is een pakket op dat moment niet te traceren? Dan zal er eerst een onderzoek worden gestart, hier staan maximaal 8 werkdagen voor. Wij vinden dat dit uiteindelijk nooit ten koste van de klant mag gaan. Dat houdt in dat u het bedrag terugkrijgt indien er geen uitsluitsel kan worden gegeven over het pakketje.

 

Verzendkosten 

 De verzendkosten bedragen €3,95.

 

Retourneren

Bent u toch niet helemaal tevreden met een bestelling? Jammer, maar dat kan gebeuren!

Lees hieronder hoe u een bestelling kunt retourneren.

 

Check eerst of jouw bestelling in aanmerking komt voor retourneren:

  • Retourneren kan binnen 14 dagen. Het artikel moet binnen 14 dagen na aflevering bij ons in de winkel in goede orde zijn ontvangen. Daarna vervalt het recht op een terugbetaling van de bestelling. 
  • De artikelen dienen ongedragen en onbeschadigd te zijn. (oorbellen mogen niet gepast worden)
  • De retourkosten zijn in rekening voor de klant.  (Tenzij anders is afgesproken met een van onze medewerkers) 

 

Afgeprijsde artikelen of items uit onze sale rubriekkunnen geretourneerd worden. 

Terugbetaling van het tegoed voldoen wij binnen 8 werkdagen (ex verwerkingstijd van een bank). We storten het bedrag terug op de rekening waarmee betaald is.


Als het pakket klaar is gemaakt voor verzending, kunt u het inleveren bij het dichtstbijzijnde dhl of post nl punt om het (op eigen rekening) te versturen naar onderstaand adres. LET OP: Dit hoeft niet persé via DHL! Voeg de pakbon bij de retourzending, zo weten wij van wie het pakketje is! Schrijf tevens op waarom de items retour komen.

Klachten: 

- Bij ontvangst van de bestelling dient u binnen 24 uur de items te controleren op een defect. Heeft u een defect geconstateerd? Stuur ons dan binnen 24 uur na ontvangst van het pakket een mail met daarin uw ordernummer en foto's van het defect. 
- Is een item defect? Neem dan zo snel mogelijk contact op met een van onze medewerkers zodat zij een gepast oplossing voor u kunnen bedenken.  Wacht met het verzenden van uw pakket tot een oplossing besproken is.